суббота, 7 ноября 2015 г.

Анкета

АНКЕТА
учасника 2-го всеукраїнського туру
Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»
1.     Прізвище, ім’я та по батькові учасника Конкурсу
Костриця Олена Леонідівна
2.     Дата народження  - 03.10.1971р.
3. Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, e-mail
51939   м. Дніпродзержинськ, б-р. Героїв 42 кв.60
Моб. тел.096-232-92-76, електронна адреса :  elenakostrica71@gmail.com
3.     Освіта, спеціальність за дипломом: вища, музичне виховання і художня культура
4.     Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail)
Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа №25 м. Дніпродзержинська» Дніпродзержинської міської ради ,вул. Інтернаціоналістів, 10, тел.(056)92- 9-72-73, school_25dndz25ukr.net
5.     Стаж роботи: педагогічний - 24 роки
у тому числі класним керівником:  -  8років
7. Кваліфікаційна категорія  - вища
8. Звання  - учитель-методист
9. Державні нагороди, відзнаки :
Грамота «За сумлінну творчу працю, високий рівень професіоналізму та вагомий особистий внесок у розвиток освітньої галузі Дніпропетровщини.»
-         Міністр  І.О. Вакарчук  м. Київ  №130981, 2007р
10. Проблема (тема), над якою Ви працюєте як класний керівник :
Формування інноваційної особистості шляхом розвитку творчих здібностей учнів в умовах розбудови громадянського суспільства.
11. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються:
Зустрічі з цікавими людьми, екскурсії, проекти, колективні творчі справи , інсценізації, творчі звіти, засідання круглих столів, бесіди-діалоги, концерти тощо.
12. Навчальна література, якою ви користуєтесь як класний керівник:
·        Марія Тимочків, Галина Бондарчук, Навчальна книга – Богдан, Бібліотека класного керівника.
·        Довідник класного керівника в запитаннях і відповідях /Авт. Упоряд. М.Є Канцедал, О.М. Кравцова. - Х.: Веста: Вид-во "Ранок"
·        Колеченко А.К. Энциклопедия педагогических технологий: Пособие для преподавателей
·        На допомогу класному керівникові 5-8 класів / Упоряд. М. Голубенко. - К.: Редакції загально педагогічних газет,
·        Зязюн  І.А.  Емоційно- почуттєве  в  освітніх  технологіях  і  педагогічній творчості //Єдність  раціонального  та  емоційно- почуттєвого  в  освітньо виховних системах: Наук.  метод. Зб.  Харків: Харк. держ. пед. унт, 1996.
Інтернет ресурси:
13. Ваше педагогічне кредо
«Лише той учитель, хто живе так, як навчає»
14. Опишіть (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки) власний особистісний і педагогічний портрет.
                  Не можу сказати про себе, що з дитинства мріяла стати вчителем, але мріяла, що моя подальша професія буде пов’язана з музикою, творчістю, концертами. Під час навчання в Дніпропетровському педагогічному училищі вперше замислилась і зрозуміла, куди потрапила, і що на мене чекає по переду. Та отримавши червоний диплом по його закінченню, зрозуміла, що я на правильному шляху і мені подобається мій вибір.
               По закінченню училища поступила до   педагогічного університету ім.  
К. Д. Ушинського. Одеса прекрасне місто, яке  навчило мене жити з музикою і в серці, і в душі,  не боятися труднощів на шляху, а дивитись на них  з посмішкою.
               На сьогоднішній день  маю певні педагогічні переконання.
·        Впевнений вчитель – впевнені учні, які подолають перешкоди на своєму шляху.
·        Ніколи не роби, аби тільки зробити, щоб тільки від тебе відчепились. Вчитель, який дозволяє собі щось робити «аби як», своїм прикладом виховує в дітях посередність.  
·        Стався до дітей, як до своїх власних, але будь вимогливою.
·        Знайди спільну мову з батьками.
·        Де не можеш знайти слів – звертайся до творів мистецтва.
Школа – це цілий світ, це життя, а не певний відрізок часу в якому перебуває дитина і вчитель. Тому і сприймати школу  потрібно як життя.
15. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням

Підпис учасника _____________________ Дата______________________


Комментариев нет:

Отправить комментарий