АНКЕТА
учасника 2-го всеукраїнського туру
Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»
1. Прізвище, ім’я та по
батькові учасника Конкурсу
Костриця Олена Леонідівна
2. Дата народження - 03.10.1971р.
3. Повна домашня адреса з
поштовим індексом, телефон, e-mail
51939 м. Дніпродзержинськ, б-р. Героїв 42 кв.60
Моб. тел.096-232-92-76,
електронна адреса : elenakostrica71@gmail.com
3. Освіта, спеціальність за
дипломом: вища, музичне виховання і художня культура
4. Місце роботи (повна
назва, адреса, телефон закладу, e-mail)
Комунальний заклад «Середня
загальноосвітня школа №25 м. Дніпродзержинська» Дніпродзержинської міської ради
,вул. Інтернаціоналістів, 10, тел.(056)92- 9-72-73, school_25dndz25ukr.net
5. Стаж роботи: педагогічний
- 24 роки
у тому числі класним керівником: - 8років
7. Кваліфікаційна категорія - вища
8. Звання - учитель-методист
9. Державні нагороди, відзнаки :
Грамота «За сумлінну творчу працю, високий рівень професіоналізму та
вагомий особистий внесок у розвиток освітньої галузі Дніпропетровщини.»
-
Міністр І.О.
Вакарчук м. Київ №130981, 2007р
10. Проблема (тема), над якою Ви
працюєте як класний керівник :
Формування інноваційної
особистості шляхом розвитку творчих здібностей учнів в умовах розбудови
громадянського суспільства.
11. Інноваційні форми роботи та
технології, що використовуються:
Зустрічі з цікавими людьми,
екскурсії, проекти, колективні творчі справи , інсценізації, творчі звіти,
засідання круглих столів, бесіди-діалоги, концерти тощо.
12. Навчальна література, якою ви
користуєтесь як класний керівник:
·
Марія Тимочків, Галина Бондарчук, Навчальна книга –
Богдан, Бібліотека класного керівника.
·
Довідник класного керівника в запитаннях і відповідях
/Авт. Упоряд. М.Є Канцедал, О.М. Кравцова. - Х.: Веста: Вид-во
"Ранок"
·
Колеченко А.К. Энциклопедия педагогических технологий:
Пособие для преподавателей
·
На допомогу класному керівникові 5-8 класів / Упоряд. М.
Голубенко. - К.: Редакції загально педагогічних газет,
·
Зязюн І.А. Емоційно- почуттєве в
освітніх технологіях і
педагогічній творчості //Єдність
раціонального та емоційно- почуттєвого в
освітньо виховних системах: Наук.
метод. Зб. Харків: Харк. держ.
пед. унт, 1996.
Інтернет ресурси:
13. Ваше педагогічне кредо
«Лише той учитель, хто живе так,
як навчає»
14. Опишіть (у формі короткої
замітки обсягом до однієї сторінки) власний особистісний і педагогічний портрет.
Не можу сказати про себе, що
з дитинства мріяла стати вчителем, але мріяла, що моя подальша професія буде
пов’язана з музикою, творчістю, концертами. Під час навчання в
Дніпропетровському педагогічному училищі вперше замислилась і зрозуміла, куди
потрапила, і що на мене чекає по переду. Та отримавши червоний диплом по його
закінченню, зрозуміла, що я на правильному шляху і мені подобається мій вибір.
По закінченню училища поступила
до педагогічного університету ім.
К. Д. Ушинського. Одеса прекрасне місто,
яке навчило мене жити з музикою і в
серці, і в душі, не боятися труднощів на
шляху, а
дивитись на них з посмішкою.
На сьогоднішній день маю певні педагогічні переконання.
·
Впевнений вчитель – впевнені учні, які
подолають перешкоди на своєму шляху.
·
Ніколи не роби, аби тільки зробити, щоб
тільки від тебе відчепились. Вчитель, який дозволяє собі щось робити «аби як»,
своїм прикладом виховує в дітях посередність.
·
Стався до дітей, як до своїх власних,
але будь вимогливою.
·
Знайди спільну мову з батьками.
·
Де не можеш знайти слів – звертайся до творів
мистецтва.
Школа – це цілий світ, це життя, а не
певний відрізок часу в якому перебуває дитина і вчитель. Тому і сприймати школу
потрібно як життя.
15. Даю згоду на внесення інформації в
базу даних та публікацію матеріалів у періодичних та інших освітянських
виданнях з можливим редагуванням
Підпис учасника _____________________
Дата______________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий